اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

دلم  تنگه سیاوش.دورت  بگردم....چقدر زندگی بیرحمه....

نظرات 4 + ارسال نظر
بابالنگ دراز شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://khateratebarani.blogsky.com/

مرا دردیست اندر دل اگر گویم زبان سوزد اگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد
-------------------------------------------------------
دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری
سلیقه وبلاگت هم جالبه
موفق باشی
خوشحال میشم به کلبه کوچیک منم سر بزنی

مهدی شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 12:33 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

رو به تو سجده میکنم
دری به کعبه باز نیست
بس که تواف کردمت
مرا به حج نیاز نیست

به زیبایی همین ترانه زیبا مینویسی

آرش شنبه 15 خرداد 1389 ساعت 02:04 ق.ظ

میخوام یه وبلاگ بزنم ابته نه از این وبلاگ های آبکی....فعلا دارم روی طراحی قالبش کار میکنم.قالب ساسان هم کار من بود البته کار یه شبه بود!!!خلاصه وبلاگ راجب هنر مدرن(موزیک.فیلم.نقاشی و....)دعا کنید راه بیوفته هرچه سرعتر ....دیشب داشتم یکی از آهنگای مرلین رو گوش میکردم که ترجمش این میشه:وقتی ۱۶ ساعت رانندگی میکنی دیگه کار زیادی واسه انجام دادان وجود نداره و اون وقت که دیگه احساس سفر کردن نداری فقط آرزو میکنی که این سفر لعنتی هرچه زودتر تموم بشه.........واقعا رسوندن این مفهوم به این زیبایی اونم رو آکوردای سنگین متال خیلی سخته....به هر حال اینارو گفتم که وبلاگت رو سر و سامان بدی.یا ننویس یا مینویسی چیزی بنویس که آدم بگه ایول دمش گرم......

بابا لنگ دراز سه‌شنبه 18 خرداد 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://khateratebarani.blogsky.com/

لازم دونستم به دوست بالایی آرش عزیز بگم که شاید امثال من سواد و اطلاعاتش از امثال شماها کم باشه ولی همین قدر که تونستیم یه جایی رو برا نوشتن باز کنیم و تا حد توان خودمون جلو ببریم و براش کلی وقت بذاریم و با علاقه هم پشتش باشیم خودش کلی از خیلی های دیگه جلوتریم که این کار ها رو نمی کنند
خوشحال میشم شما هم عوض ضد حال زدن و انتقاد بیمورد من و سایه و بقیه رو در این موارد کمک کنین که ادعا دارین کلی بیشتر از ماها می دونین
---------------------------------------------
از اینکه با صراحت بیشتری حرف زدم پوزش می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد