اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

ان قدر زن نیستم

که مرا برای عاشقی به رسمیت بشناسی

به جهنم.

کودکم را عقب انداخته ام

اجاره خانه ام سرما خورده است

و هنوز جنگلی که ابستنم را نزائید ه ام

باید این شعر را متقاعد کنم که با من برقصد

چقدر سرم شلوغ است

داشتی چه میگفتی؟

شنا کردن در ابهای ازاد؟

نه نمیفهمم

حالا تو فکر میکنی این جلبک ها که تمام منافذ پوست مرا بسته اند به من می ایند؟

دارم خفه میشوم

از اکسیژن به زندگی زیر زمینی ام نمیرسد

دارم خفه میشوم

از اکسیژن به این همه سیاوش که از تنم روییده است نمیرسد

دارم خفه میشوم

رگهایم متورم میشوند

رگهایم  پاره پاره میشوند

من اسب میشوم

و تا جنون مرد  میدوم

مرد دهانی میشود بزرگ

رویای شیرین انگشتانم را  میخورد

میخورد به جمعه

میخورد به دیوار

بر نمیگردد

مرد بر نمیگردد.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد رضا واحدی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://Charshanbehasr.blogfa.com

سایه به شعر که برگرده با سیاوش که بر گرده یعنی روزهای بعد از این آفتابی ترن.
جنون شعرات همیشه برای منِِ دو دو تا چار تا جذابه!

شوباد چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://shobad.blogsky.com

خیلی منتظر بودم بروز بشی.شدی !حالا حتا بهانه ای ندارم منتظر بمانم.
بی بهانه قدم زدن نمی دانی چه حالی میده

خواجات یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

خیال هایت زیباست مهربان و این خیلی مهم است اما زبان اترا باید بیش از این ورز دهی . شاد باشی

محمد علی شکوهمند یکشنبه 11 اردیبهشت 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام خیلی ممنونم که به وبلاگم سر زدی اگه قابل میدونی همیشه ازین کارا بکن در مورد شعرات فقط میتونم بگم عالی و متفاوتند

شهرام پارسا مطلق دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://roshanayee55.blogfa.com

درود...دارم خفه میشوم

از اکسیژن به زندگی زیر زمینی ام نمیرسد

دارم خفه میشوم

از اکسیژن به این همه سیاوش که از تنم روییده است نمیرسد

دارم خفه میشوم....زیبا بود حدیث عزیز...داریم خفه می شویم...مانا باشی شاعر...

شوباد دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://shobad.blogsky.com

زنان شهر می پوشند طلاهای گران اما

شرنگ پر شرو شور النگوی تو دیوانه ست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد