اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

میدونی؟

۱ـامتحان وکالت دو مرحله ای شده.تستی و تشریحی.

من به شدت استرس دارم.

۲ـبه نظر شما از  جمله های عاشقانه  خنده دار تر چیزی هست؟

۳ـشمعدونی هام قد کشیدن.......

۴ـخلوتم......

۵ـیه دوست صمیمی داشتم  که هزار سال بیش از به دنیا اومدنم دیده بودمش   و توو تمام این هزارو سی سال اسمشو به من دروغ گفته بود.نمیدونم میتونم ببخشمش یا نه....

۶ـیه انگشتر خریدم  که یه نگین سنگیه بزرگ داره....به خودم  کادو دادم  بخاطر  اینکه  داشتم  دستامو فراموش میکردم.بخاطر اینکه دستام  داشتن تنهام میذاشتن.

۷ـمن از این کلمه خوشم میاد:میروم.


نظرات 5 + ارسال نظر
ساسان شیبانی نژاد شنبه 17 مهر 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.hejayekhonin.blogfa.com

جالب بود . ماجرای انگشتر از همه بیشتر .

ماهرخ دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام
یاد بگیر شاد باشی و امیدوار

ما تی تی دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

به این فکر کن که این دهه سی سالگی دیگه برات تکرار نمی شه.ذره ذره شو مزه کن .اندوه باشه برای بعد

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مهر 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://3aban.blogsky.com

سلام.

۱-امیدوارم که ۱۲ رو بگیری و قبول بشی!
۲- خنده دار از اون خود عشق هستش!
۵- ای بابا ٫ اس کاش فقط همه به هم اسم هاشون رو دروغ بگند..

آسمان...!!! یکشنبه 2 آبان 1389 ساعت 07:15 ق.ظ http://moonlit-night.blogfa.com

سلام بحتون بخیر


این که ردم با دروغ گفتن ارامش دارن و حتی به دوستانشون دروغ می گن به راحتی نمی دونم چرا اینقدر براشون راحت شده
می دونی من دلیلشو دل نبستن واقعی و یا بهتر بگم دوستی غیر واقعی می دونم
موفق
سالم و همیشه شاد باشید


چه ایکون قشنگی من اینو توی بلاگفا ندارم دنبال گل می گشتم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد