اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

img115/8829/dogs8rg.jpg

این عکس  صمیمیترین دوست منه ........ا

این دوست من با همه سگهای دیگه فرق میکنه......لا اقل برای من فرق میکنه....برای اینکه  هیچ سگی به اندازه اون ارام و مهربان و تنها و عاشق نیست

من این سگ رو اولین بار  یادم نیست کجا دیدم  اما اخرین بار دیشب توی یه کابوس دیدمش....داشت دستمو می کشید بیرون ...........این سگ روی هم رفته موجود فوق العاده ایست.........تنها چیزی که در دنیا دوست دارد سیگار است و سکوت.........من گاهی از ارامشش میترسم .........ارامشی که مثل دهل سرت را میترکاند.

من به این سگ بدهکارم............و تنها بخاطر این بدهکاریست که تا امروز خودم را نکشته ام..............

نظرات 1 + ارسال نظر
سگ اصهاب کحف چهارشنبه 16 فروردین 1385 ساعت 12:54 ب.ظ http://darad

واق واق واق.........
آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد