اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اگهی فروش

لطفادر صورتی که متقاضی خریدیک خانه بی پنجره بی همسایه با دیوارهایی بلند با اشپزخانه ای که تمام انرژی شما را میبلعد با حیاطی که فقط حق ندارید در ان لی لی بزنید و میتوانید هر چقدر که دلتان میخواهد بند رخت ببندید و هر چقدر که دلتان میخواهد ماشین بشویید و هر چقدر که دلتان میخواهد بنشینید و از تنهایی وحشتناکتان گریه کنید .خانه ای  با سیستم لباس شویی مدرن با هاله ای که به شما خانمهای محترم این قدرت را میدهد که که هر جنایتی را چه شرعی و چه غیر شرعی ببینید و تحمل کنید و صدایتان هم در نیایدو این ویژگی ممتاز این خانه  میباشد.شایان ذکر است که تمام هزینه ها بر عهده خریدار خانه میباشد و در عوض هر چیزی که در ان خانه بوده جا میگذارم غیر از چند عکس و یک سنگریزه که سخت به انها احتیاج دارم.

لطفا جهت شرکت در این مناقصه استثنایی با  این شماره تماس بگیرید:۰۰۹۸۳۴۱۸۳۳۲۷

نظرات 3 + ارسال نظر
مظاهرشهامت جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.shahamat.blogfa.com

سلام سایه . از لطف شما ممنونم . دل پراز کلمه‌ات مدام باد . مشتری خانه‌تان هستم به خاطر همه یادگارهای گویایی که می‌توان در آن یافت و رنج کشید و به شوق آمد . ۰۹۱۴۴۵۲۱۳۴۵

یک همسایه دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 01:34 ب.ظ

آره. خونه اگه داشته باشی باید به فکر فروشش هم باشی.
سنگریزه تو نمی فروشی؟

یک خریدار اسقاطی دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 02:20 ب.ظ

می خرمش، بعد میفروشمش با پولش چندین تا پیکان بار میخرم یک عمر راحت زندگی میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد