اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

این مطلب را از وبلاگ عباس معروفی برداشتم

شکست در بازی‌های فوتبال جام جهانی فاجعه نیست. فاجعه، کتک خوردن زن در خیابان‌های تهران است. فاجعه برآمدن باتوم از آستین پلیسیِ برخی زنان است. زنی که با باتومش دهان زنی را نشانه می‌رود، نمی‌داند که دهان خودش را خرد می‌کند؟ این باتوم از زیر کدام ردای مردانه و کدام قلدر درآمده که نمی‌فهمد شعله‌ی همین آتش دودمانش را بر باد می‌دهد؟

شکست در بازی‌های فوتبال جام جهانی تصویر دقیق کشور ماست، آینه‌ی تمام‌قد از نظامی فروپاشیده و بی‌برنامه، عکسی شش در چهار از چهره‌ی وحشت.

"آونگ خاطره‌های ما" از
تجمع اعتراضی زنان برای لغو قوانین زن‌ستیز در ایران چنین نوشته است: «اینقدر ذهنم آشفته شده که به سختی دارم می‌نویسم . من دختران گلی را دیدم که موهاشان در چنگ پلیس بود. من زنانی را دیدم که محکم و استوار جلو پلیس می‌ایستادند و کتک می‌خوردند! هر چه بیش‌تر متفرق‌مان می‌کردند بر تعداد پلیس‌ها افزوده می‌شد. یک جور اسپری می‌زدند که تا به حال ندیده بودم. نه رنگ داشت و نه پاشیدنش معلوم بود، فقط بوی رننده‌ای می‌داد که نفس کشیدن را سخت می‌کرد. خیلی‌ها دستگیر شدند و هیچ شرکت‌کننده‌ای نبود که باتومی بر سر و بدنش فرود نیاید. لاکردار انگار شوک الکتریکی می‌داد!»
آرش عزیز با عکس‌های بی‌نظیرش می‌گوید زن‌ها هم می‌توانند نامرد باشند. و نوشته‌ است:
«
تنم درد می‌کنه...
خیلی زیاد...
نه بابت اینهایی که تو عکس‌ها می‌بینید...
بابت اون چیزهایی که دیدم و عکسی ازش نیست...»
  
نظرات 8 + ارسال نظر
آیدا (دختری در ماه) جمعه 26 خرداد 1385 ساعت 05:26 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام. وب جالبی دارین.
دوست داشتین به منم سر بزنین خوشحال میشم.

[ بدون نام ] دوشنبه 29 خرداد 1385 ساعت 08:48 ب.ظ

khanom ina ro nanewisin weblagetoono mibandan az haminham mioftinn

ج شنبه 3 تیر 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام
سلامت باشین
دست شما درد نکنه
وب شما عالی است برای اینکه وقتهایی که خیلی خوب است.
بیایید تا دست به دست هم دهیم به مهر میهن اسلامی خودمان را بکنیم آزاد
به من هم سر بزنید
۰۹۱۳۰۰۰۲۹۸۹۹

یداله شهرجو شنبه 3 تیر 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://samtedarya.blogsky.com

سلام عزیز
نوشته درد آوری بود...برای خواندن یک کار تازه به سمت دریا دعوتتان می کنم ...

جی چهارشنبه 4 مرداد 1385 ساعت 02:56 ب.ظ

زمین هیچ جاذبه ای ندارد
سیب ها به خاطر تو می افتند، جاذبه!
اول بشور با دقت بعدش بخور با لذت.

آریانا پنج‌شنبه 19 مرداد 1385 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.arianaamirkhosravi.blogfa.com


جنی شده ام!/ من پری ام /بی هیچ بال اضافه ای /ودستی که در من می نویسد به شانه های تو قلاب شده...

سلام !خوشحالم از آمدن...به من سر بزنید ...ایام به کام.

امیر شنبه 21 مرداد 1385 ساعت 12:43 ق.ظ http://golayepune.blogsky.com

سلام
خیلی جالبه که شما از وبلاگای دیگه میدزدی
شوخی کردم
وبلاگت جالبه
با تبادل لینک موافقی

نا میرا چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 04:53 ق.ظ http://potinahani.blogfa.com

بنویس
بنویس
نمام شب کسی آنجا درون سینه من ز امید نفس نفس می زد
خدا قوت
من گاهی پوتین واکس میزنم از سفر برگشتم به دیدنم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد