اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

اتاقی از ان خود

هرگز کسی چنین فجیع به کشتن خویش بر نخاست که من به زندگی نشستم.............

ـامشب دلم میخواهد فقط فحش و بد و بیراه بنویسم.به زمین به زمان به خود پدر سگم.به خود ناتوان و احمقم .

ـهمیشه اول همه این ها را میگفت زن بعد  خوابش نمیبرد گریه میکرد مث سگ گریه میکرد سرش را میگذاشت روی بالش و دلش میخواست هرگز بیدار نشود.

ـصورتم زیر ماسک  دارد زخم میشود.

 

-رژ صورتی به من میاید عزیزم؟

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

یادم رفت خودم رو معرفی کنم.
من خودم هستم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

مگه رژ صورتی!!! هم هست؟

حسین پنج‌شنبه 29 فروردین 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.melmedas4u.blogfa.com

$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
عالی .........................عالی.........................عالی
بهـــــــــــــــــــــــــــم سر بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزن
ممنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
فعلا بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد